woensdag 17 september 2014

De tijd vliegt!

Nog 10 dagen en mijn werk bij de Meervaart zit er op. Afgelopen weken ben ik er af en toe geweest en heb een heerlijke teamdag gehad waar we in groepjes door de Jordaan gespeurd hebben. Ik zal ze missen al die leuke collega's.

In de Meervaart is ons oude kantoor is helemaal verbouwd, van twee ruimtes is een moderne grote kamer gemaakt. Dat maakt het eigenlijk gemakkelijker omdat mijn oude plekje verdwenen is. Het is wel vreemd dat ik nu geen eigen PC meer heb maar er zijn genoeg flexplekken waar ik kan werken. Er heerst een drukke energieke sfeer, Nikky en Justin hebben de regie strak in handen.

Deze week nog een klusje doen voor het kassasysteem, collega's extra uitleg geven over Excell en Photoshop en verder ben ik veel thuis. Dat betekent een hele nieuwe orde: 's  morgens geen wekker en rustig ontbijten, nog even lezen en dan de computer aan. Ik lees en verwerk mijn mail en bereid dingen voor die ik nog op de Meervaart moet doen. Daarna ga ik verder met mijn boek: 'Het Doorgeefluik' waarvan de contouren nu duidelijk zijn. Ik merk hoeveel rust ik heb als ik aan het schrijven ben, de verhalen stromen binnen.

's Middags ben ik in en rond het huis aan het werk. Ik schilder kozijnen, werk in de tuin en vind het prettig om relaxed voor de lunch en het avondeten te zorgen. Ik kom uren te kort, de tijd vliegt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten